فراهم شدن امکان مدیریت پیامک های تبلیغاتی

فراهم شدن امکان مدیریت پیامک های تبلیغاتی به گزارش پول من، دبیرکل محافظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اظهار داشت: ارسال کنندگان پیامک های اطلاع رسانی از سرشماره های خدماتی ملزم شده اند عبارت ˮلغو ۱۱ˮ را در پایان پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره ای که از آن پیامک دریافت کرده اند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.



به گزارش پول من به نقل از ایسنا، پیمان قره داغی- مدیرکل محافظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری- در اینباره اظهار نمود: علاوه بر این، مشترکان می توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک های اطلاع رسانی خدماتی (پیامک هایی که بعد از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می شود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به این که پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره های پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* به راه افتاده است، اضافه کرد: حالا با این امکان، مشترکان می توانند نسبت به فعال سازی یا غیرفعال سازی دریافت پیامک های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام نمایند.





منبع:

1401/06/21
22:49:01
5.0 / 5
498
تگهای خبر: خدمات , فروش , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما