پول من گزارش می کند: یکی از ابزارهای مهم در فضای تبلیغات، دنگلر های تبلیغاتی هستند.
دنگرها در اصل نوعی آویز هستند. می توان آن ها را از سقف غرفه های نمایشگاهی آویزان کرد. جنس آن ها می تواند از نوع مقوایی، لمینتی، کارتن پلاست یا طلق باشد. در ادامه قصد داریم شما عزیزان را با مزایای استفاده از دنگلر های تبلیغاتی در فضای غرفه های نمایشگاهی و ذکر نکاتی در باب آن آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
مزایای دنگلر های تبلیغاتی در فضای غرفه
هدفمند بودن استفاده از دنگلر های تبلیغاتی یکی از مزایای مهم آن به شمار می آید. لازم نیست فضای زیادی از غرفه را به آن اختصاص دهید؛ زیرا مدل آن به صورت آویزان است. بهتر است آن ها را در مکانی نصب کنید که دید خوبی داشته باشد. دنگلرهای تبلیغاتی این خوبی را دارند که مزاحمتی برای بازدید کنندگان ایجاد نمی کنند. تنوع آن زیاد است و می توانید با توجه به نوع محصولات و سلیقه خودتان، مدل های جذابی از آن را سفارش دهید. دنگلرها توجه بازدید کنندگان را به خوبی به سمت خودشان جلب می کنند. دنگلر ها می توانند راهنما و هدایت کننده بازدید کنندگان باشند. قیمت آن ها نیز مناسب است و نسبت به بقیه روش های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند.
زمانی که شما محصولاتتان را با دنگلر های تبلیغاتی به افراد معرفی می کنید، بعد ها که بازدیدکنندگان از تلویزیون یا بر روی بیلبورد های تبلیغاتی، نام شرکت و برند شما را مشاهده کردند، به یاد غرفه نمایشگاهی، بازدیدشان از غرفه شما و محصولات شما می افتند و برای آن ها تداعی معانی اتفاق خواهد افتاد.
استفاده از دنگلر های تبلیغاتی موجب اثر گذاری بیشتر بر افراد می گردد؛ زیرا افرادی که به غرفه های نمایشگاهی مراجعه می کنند در همان مکان با دیدن دنگلر ها، تبلیغات شما را می بینند و همان جا نیز با محصولات و برند شما آشنا می شوند. بنابراین احتمال اینکه از غرفه شما خرید کنند بیشتر است.
دنگلر ها به مشتریان کمک می کنند تا محصولات مورد نظرشان را به راحتی پیدا کنند. همچنین مشتریان و بازدید کنندگان را از اطلاعات مناسب محصولات و تخفیف ها آگاه می سازند. یکی دیگر از مزایای دنگلر های تبلیغاتی، امکان استفاده بیش از یک بار از آن ها است.
چند نکته در خصوص طراحی دنگلرهای تبلیغاتی
دقت کنید متنی که بر روی آن ها چاپ می گردد از خوانایی و اندازه مناسب و بزرگ برخوردار باشد. در طراحی دنگلر ها خلاقیت به کار رفته باشد تا به خوبی نظر بازدید کنندگان را به خودش جلب کند. از رنگ های متناسب با هم و خاص استفاده شود. در قسمت هایی از دنگلر لوگوی برند شما وجود داشته باشد تا به خوبی در ذهن مخاطب باقی بماند.
در این مقاله تلاش نمودیم شما عزیزان را با دنگلر های تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن در غرفه های نمایشگاهی آشنا کنیم. شما می توانید با استفاده از این روش تبلیغاتی، فروش خود را افزایش بدهید و با رقبایتان به رقابت بپردازید. بهتر است از یک شرکت غرفه ساز با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. کبیرسازان، دارای گریدA نمایشگاهی، در این مسیر کنار شماست تا بهترین تجربه را از این روش تبلیغاتی کسب کنید. جهت یافتن اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کبیرسازان مراجعه کنید.