مدیر عامل بانك ملی ایران:

هدفی بالاتر از ارائه خدمات متفاوت و فناورانه به مشتریان نداریم

هدفی بالاتر از ارائه خدمات متفاوت و فناورانه به مشتریان نداریم پول من: دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1403 با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضاء هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مسئولان بانک اجرا شد.



به گزارش پول من به نقل از بانک ملی ایران، در دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ در پنل تخصصی اعضاء هیأت مدیره، مدیرعامل بانک ملی ایران با اعلان اینکه در این همایش دو روزه گزارش های خوبی ارائه شده است، اشاره کرد: تحلیلی شدن گزارش ها و کاربردی شدن آنها ما را برای دستیابی به اهداف بسیار کمک خواهدنمود و این مهم یکی از نقاط قوت همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال بود. نقطه نظرات، نقدها و مشکلات باید مستمرا بیان، بررسی و مرتفع شوند؛ نپرداختن به مشکلات سبب ضرر و لطمه خواهد بود.
وی با اشاره بر تحول در عرصه فناوری و دیجیتال اشاره کرد: اولویتی برتر و مهم تر از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در بانک ملی ایران نداریم و باید در امتداد تحقق این هدف مهم چشم اندازی ۲۰ ساله داشته باشیم و برای آن سرمایه گذاری نماییم.
مدیرعامل بانک ملی ایران به تغییرات صنعت بانکداری در جهان اشاره و اذعان کرد: بانک ملی ایران گذشته پر افتخاری را رقم زده و الان نیاز است با پشتوانه گذشته، نگاهی طولانی مدت به آینده داشته و همگام با تغییرات این صنعت در سطح جهانی در نظام بانکداری ایران پیشرو باشد.
وی با اشاره به این که تحقق اهداف عالیه بانک، هدف تمام ارکان بانک ملی ایران است، افزود: منابع ۵۵ میلیون سپرده گذار نزد ما در بانک ملی ایران به امانت است و برای حفظ این امانت با هرگونه کوتاهی کاری با جدیت برخورد خواهیم کرد.
نجار زاده افزود: ساختار کلان بانک ملی ایران نیازمند اصلاحی است که باید توسط همکاران صورت گیرد و باید توجه داشت که بهترین و خبره ترین مشاوران ما، همکارانمان هستند که باید طرح ها و ایده هایشان را شنید.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که مشتریان از اجرا، سهولت و سرعت دریافت طرح مهربانی رضایتمندی کامل داشتند، اشاره کرد: این طرح جذب منابع قابل توجهی را برای بانک به همراه داشته که نشان میدهد تمرکز بر ارائه محصولات جدید و ایده های نو می تواند برای دستیابی به اهداف بانک و کسب رضایت حداکثری مشتریان مثمر ثمر باشد. مهم این است که از جوانان و نخبگان خلاق و ایده پرداز در این جهت بهره گیری شود.
وی اضافه کرد: شایسته سالاری در سیستم بانک ملی ایران باور و ذهنیتی است که باید جملگی به آن برسیم، از همین رو سازوکار آن باید شفاف و بصورت سامانه ای طراحی شود تا بتوانیم برای پیشبرد کارها، افراد مستعد را شناسایی و مدیران توانمند را انتصاب نماییم.
نجار زاده در انتهای سخنان خود باتوجه به اهمیت حوزه آموزش در روند شایسته سالاری اشاره کرد: باید آموزش سنتی را رها کرده و به سمت شیوه های نوین آموزشی گام برداریم و همین طور از تولید محتوای آموزشی مناسب برای همکاران، فرزندان و خانواده آنان غافل نشویم.

1403/07/21
09:54:29
5.0 / 5
63
تگهای خبر: ارز , بانك , پرداخت , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما