اقبالی راد:

بانک صادرات ایران شرایط بهتری را در سال آینده تجربه خواهد کرد

بانک صادرات ایران شرایط بهتری را در سال آینده تجربه خواهد کرد به گزارش پول من، ​​​عضو هیات مدیره بانک صادرات اظهار داشت: تسلط ارکان روابط عمومی ها در نظام بانکی برای تبیین شرایط موجود، موفقیت ها و دستاوردهای بانکها برای جامعه و مخاطبان، کمک بزرگی به تحقق اهداف بانکها میکند.



به گزارش پول من به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مهدی اقبالی راد در نشست سراسری مدیران روابط عمومی شبکه بانک صادرات ایران در مشهد مقدس با بیان این مطلب در حوزه اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی، اضافه کرد: پاسخگویی بموقع به مخاطبان و شناخت کافی از موفقیت ها و دستاوردهای نظام بانکی، عامل مهمی در اقناع جامعه و کمک به پیشبرد اهداف بانکها به شمار می آید.
وی با اشاره به برخی موفقیت های بانک صادرات ایران در ماه های اخیر، اظهار داشت: این بانک در وضعیت فعلی از وضعیت مناسبی از نظر درآمد و فاکتورهای عملکردی برخوردارست و شناخت و آگاهی دقیق روابط عمومی ها از این وضعیت، سرعت دستیابی به موفقیت ها را بیشتر خواهدنمود.
اقبالی راد با تکیه بر این که موفقیت های بانک صادرات ایران حاصل زحمات و پشتیبانی ۶۰ هزار نفری کارکنان و پیشکسوتان آنست، به اصلاح ساختارهای مالی بانک به عنوان با اهمیت ترین دستاوردهای این بانک اشاره نمود.
وی اضافه کرد: افزایش سرمایه در دو مقطع بصورت نقدی و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها سبب شد تا شرایط ترازنامه و شرایط درآمدی بانک تقویت شده و بهبود یابد. بانک صادرات ایران امسال توانسته وضعیت درآمدی خودرا بصورت بسیار زیادی تغییر دهد و نسبت به رقبا در موقعیت مناسبی قرار گیرد.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران اظهار داشت: امروز از نظر حجم منابع در رتبه چهارم نظام بانکی قرار داریم اما از نظر درصد رشد منابع در جایگاه دوم نظام بانکی ایستاده ایم. همین طور برآوردها نشان میدهد که جایگاه بانک در سال پیش رو از شرایط بهتری برخوردار خواهد بود چونکه امروز بانک از نظر پرداخت تسهیلات در رتبه اول نظام بانکی ایستاده و نتایج بهتری را سال آینده شاهد خواهیم بود.
وی اضافه کرد: بانک صادرات ایران با مدیریت نرخ سود و برخی دستورات فرا سازمانی، توانست حاشیه سود و فاصله بین نرخ مؤثر تسهیلات و بهای تمام شده پول را از نیم درصد به ۱.۵ درصد افزایش دهد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و نتایج خوبی در صورت های مالی بانک بر جای گذاشت.
اقبالی راد ایجاد درگاه های خدمات بانکی الکترونیک همچون سپینو و پیشرفت سایر درگاه های بانکداری غیرحضوری را اقدامی مهم برای کاهش شلوغی شعب بانک مطرح کرد و اضافه کرد: با سرعت گرفتن روند پرداخت تسهیلات خرد در این سامانه ها، گام مهمی در خلوت سازی شعب خواهیم داشت.
او با اشاره به سابقه بی نظیر درآمدهای ارزی بانک صادرات ایران در دهه ۸۰، اظهار داشت: با اعمال تحریم های ناعادلانه، افت محسوسی در درآمدهای ارزی شبکه بانکی همچون در بانک صادرات ایران رخ داد اما امروز به مدد اقدامات انجام شده در شعب خارج از کشور، شاهد موفقیت هایی دراین خصوص هستیم بطوریکه وضعیت شعب خارج از کشور سامان یافته و امسال بالاترین رکورد وصول مطالبات خارج از کشور در بانک صادرات ایران محقق شده است.
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران همین طور موضوع برندینگ و ری برندینگ بانک را نیز همچون اقدامات مهم در دست اجرا مطرح کرد و اضافه کرد: محصولات جدیدی که بانک صادرات ایران بعد از سال ها به جامعه معرفی نمود، هم بر عملیات بانکی و هم در افزایش سهم از بازار تأثیر مثبت داشته و انتظار داریم که با معرفی بهتر این محصولات، بتوان اهداف بانک را بهتر از گذشته محقق کرد.
وی در آخر ایجاد همسویی بیشتر، همراستایی و هماهنگی مدیران و کارکنان بانک را از دیگر کارکردهای مهم روابط عمومی ها برشمرد و بر استفاده بهینه از این ظرفیت تاکید کرد.
هدایت نصرالهی، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران نیز در این جلسه با اعلان اینکه تعامل و ارتباط با ذی نفعان درون سازمانی و برون سازمانی از با اهمیت ترین وظایف روابط عمومی است، اظهار داشت: روابط عمومی باید فاصله بین مشتریان و ذی نفعان با سازمان را بکاهد و هر چه قدر که این فاصله کمتر شود، تحقق و دسترسی به اهداف سریع تر خواهد بود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی یک واحد میان بخشی است که باید از اطلاعات و عملکرد بانک آگاهی داشته باشد و چه قدر که میزان آگاهی بیشتر باشد، بطور قطع ارتباط و تعامل بهتری در راه تحقق اهداف رقم خواهد خورد.
نصرالهی شفافیت در اطلاع رسانی و اقناع مشتریان را همان «جهاد تبیین» دانست و بر تبیین هرچه بهتر موفقیت ها، اهداف و دستاوردهای بانک صادرات ایران برای مخاطبان تاکید کرد.
دوره های تخصصی در نشست ۲ روزه مدیران روابط عمومی های بانک صادرات ایران در مشهد مقدس توسط اساتید برجسته کشور تدریس و مورد استقبال همکاران قرار گرفت.
در این همایش، هوش مصنوعی در حوزه تولید محتوی و کارکردهای آن در روابط عمومی توسط دکتر حسین امامی، کمپین نویسی در روابط عمومی توسط دکتر مجید رضائیان و مدیریت راهبردی روابط عمومی توسط دکتر احمد یحیایی ایله ای ارائه شد.


منبع:

1403/11/12
12:33:27
5.0 / 5
10
تگهای خبر: ارز , بازار , بانك , پرداخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
پول من
pooleman.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پول من محفوظ است

پول من

محاسبه گر پول شما